• Chciałbym zakupić bazę mailingową, co mogą Państwo zaproponować?

    MailPlanner zajmuje się usługą realizacji kampanii mailingowych do baz o określonych kryteriach. We wszystkich bazach, do których wysyłane są kampanie , znajdują się dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997. Odsprzedaż, czy też udostępnienie danych, byłoby zatem niezgodna z prawem. Jeżeli interesuje Państwa  oferta kampanii mailingowej, z przyjemnością przygotujemy kalkulację.

  • Jakie koszty są związane z realizacją kampanii mailingowej?

    Ze względu na fakt, iż poszczególne bazy dobieramy indywidualnie dla każdego Klienta, prosimy o odpowiedzi na następujące pytania:

    1. Jaki jest cel kampanii mailingowej / jaki produkt usługę chcą Państwo promować?
    2. Jaki jest zasięg kampanii – lokalny/ogólnopolski?
    3. Kto stanowi grupę docelową?
    4. Jaki budżet planują Państwo na realizację tej kampanii?
    5. Jaki jest planowany termin kampanii?

    Informacje te pozwolą nam na dobranie dla Państwa optymalnej bazy mailingowej

  • Czy stworzenie szablonu mailingowego wchodzi w zakres wyceny mailingu?

    Przygotowanie kreacji wraz z opcją cięcia grafiki i kodowania szablonu mailingowego stanowi osobną usługę. Jeżeli są Państwo zainteresowani taką ofertą, proszę o kontakt z konsultantem MailPlannera.

  • Mam przygotowaną kreację mailingu, ale nie posiadam wsparcia w zakresie kodowania

    Usługi MailPlannera uwzględniają opcję zakodowania mailingu, na podstawie gotowej kreacji , dostarczonej przez Klienta. Celem otrzymania większej ilości szczegółów wraz z wyceną proszę o kontakt z konsultantem MailPlannera – info@mailplanner.pl

  • Czy istnieje możliwość abyśmy sami przygotowali szablon w programie FreshMail?

    Istnieje możliwość przygotowania mailingu przy pomocy programu FreshMail, jednak zależy ona od wyboru konkretnej grupy docelowej. Nie każdy plan daje taką możliwość. Prosimy o kontakt z naszym konsultatem w celu omówienia szczegółów.

  • Czy baza mailingowa posiada zgody?

    Wszystkie bazy, do których realizujemy wysyłki posiadają zgody prawne na realizację komercyjnych wysyłek dla administratora danych i jego partnerów handlowych:

    • zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych (Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r.)
    • zgody na przesyłanie informacji handlowych/marketingowych drogą elektroniczną (Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.)
    • zgody na wykorzystanie te­le­ko­mu­ni­ka­cyj­nych urzą­dzeń koń­cowych, dla ce­lów mar­ke­tingu bez­po­śred­niego (art. 172 i 174 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo te­le­ko­mu­ni­ka­cyjne Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800).

    Posiadamy również informację o adresach IP osób, które wyraziły powyższe zgody, adresy www miejsc, w których zostały one pozyskane oraz daty kiedy miało to miejsce.

  • Co to jest mailing behawioralny?

    Adresy w takiej bazie zostały wyselekcjonowane na podstawie zachowań subskrybentów, tzn. są to osoby które na przestrzeni roku otwierały i klikały regularnie maile komercyjne o określonej tematyce, stąd statystyki z takiej bazy będą z pewnością wyższe od wyników realizowanych na tradycyjnych bazach. Określenie zainteresowań behawioralnie to metodologia pozwalająca najskuteczniej definiować określone grupy docelowe, bowiem poprzez zachowanie użytkownika definiujemy jego realne zainteresowania, a nie poprzez jego deklaracje.

  • Jakie jest źródło bazy?

    Bazy B2B są zebrane podczas akcji wewnętrznych, konferencji i konkursów branżowych, z najwyższymi standardami email marketingu. Potwierdzone są w modelu double opt in, a każdy z subskrybentów wyraził świadomą zgodę na otrzymywanie mailingów o treści komercyjnej.

    Bazy B2C zbierane są w wyniku różnego rodzaju angażujących akcji społecznych, charytatywnych, wokół mikrospołeczności tematycznych czy koorejestracji ze sklepami online , o różnych profilach tematycznych.

  • Czy rozliczają się Państwo w modelach CPC, CPA, CPL, CPO, CPS?

    Nie rozliczamy się w modelach efektywnościowych. Modelem podstawowym jest u nas CPM, w którym możemy przygotować bardzo atrakcyjną cenowo kalkulację. Jeżeli są Państwo zainteresowani taką ofertą, z przyjemnością prześlę wycenę.

  • Czy po wysyłce baza zostanie mi przekazana?

    Tylko administrator bazy danych może przetwarzać dane osobowe w nich zwarte, zgodnie z ustaleniami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r.  Oznacza to, że nie możemy rekordów przekazywać, ani odsprzedawać osobom trzecim. Po zrealizowanej kampanii otrzymają Państwo szczegółowy raport, pozwalający ocenić skuteczność kampanii.

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej polityce prywatności »
OK, zamykam